Saturday, June 12, 2010

Melayan Drift di Giant , Muar

Pada hari ape aku xingat, eLL mie ajak aku shoot dia drift, dia da jadi drifter skrang, pakai toyota KE70 dengan menggunakan Nadi Enjin Levin 4ege. boleh tahan ar drift, ape lagi.. drift ar.. but sebelum pegi ke giant tuh, aku ngan kawan2 aku wat photoshoot diri sendiri di tepi dataran tanjung emas..hehehe

Photobucket
zahir tangan banyak..hahaha

Photobucket
Bakal mengegarkan dunia Drift Malaysia... hehehe

Photobucket
toyota KE70

Photobucket
shoot yang berapa nak jadi ar..hahaha

Photobucket
Nadi Kereta

Photobucket
semi Action from zahir.hahaha

Photobucket
smoke it hard!

Selepas puas shoot diri sendiri kat tanjung, aku ngan kawan2 aku bergerak ar ke Giant, Pilih port jauh cikit dari uptown ledang yang wujud ngan 3buah gerai jew.hehehe
mula2 tgk line situ mcm clear je wat drift, aku suh aje ell mie drift, dengan menggunakan slow shutter, ini lew yang jadi..hehehe

Photobucket

Photobucket

time nie aku malas nak edit,.. sume tuh hasil ori kamera dari DSLR a300

No comments:

Post a Comment